Uw bruiloft is niet zomaar een feestje. U en uw partner hebben al maanden, zo niet jaren naar de mooiste dag van jullie leven gewerkt. U wilt dat dit feest nog lang bij uw gasten in het geheugen gegrift staat en dat u en uw partner hier nog lang van na kunnen genieten.

 

 

 

Bij Vibes Music begrijpen wij dat. U wilt de beste geluidskwaliteit, een top DJ, maar het oog wil ook wat! Representativiteit staat bij ons hoog in het vaandel. Om die reden schenken wij veel aandacht aan alle facetten die uw feest tot een topfeest zullen maken, zodat u zich tijdens het feest maar bezig hoeft te houden met één ding: GENIETEN!

Samen met u zullen we kijken naar de mogelijkheden om de Drive-in Show zoveel mogelijk bij uw decor aan te laten sluiten. U staat samen met uw partner immers in de schijnwerpers!

Hoe onderscheiden wij ons van anderen..

Wij begrijpen u niet alleen, wij voelen uw wensen aan

Een bruiloft is niet zomaar een feestje. Uw partner en u willen dat alles vlekkeloos en volledig naar wens verloopt. Vibes Music houdt van persoonlijk contact en 'korte lijnen'. Van begin tot eind heeft u een vast contactpersoon die aandachtig naar u luistert en zeven dagen in de week bereikbaar is. Doordat wij geen onderdeel uitmaken van een boekingsbureau, zijn wij rechtstreeks en gemakkelijk te bereiken, zowel via telefoon, email, Facebook en WhatsApp.

 

 

Representativiteit staat hoog in het vaandel!

Hoogwaardige apparatuur en materialen

Daarnaast maken wij alleen gebruik van hoogwaardige apparatuur die zeer betrouwbaar is. Wij maken op een bruiloft van minimaal vier media- en/of Cd-spelers gebruik, van het gerenommeerde merk Pioneer. Naast een uitstekende geluidskwaliteit, kunt u ook zien, dat wij representativiteit hoog in het vaandel hebben staan. Regelmatig checken wij onze apparatuur en materialen op beschadigingen zodat wij u en uw gasten de beste ervaringen kunnen geven. Ook zorgen wij dat onze materialen passen in uw thema of feestlocatie.


De voorbereidingen in aanloop naar uw feest

Wij doorlopen met u de onderstaande stappen, om u en uw partner ervan te verzekeren dat het een feest om nooit te vergeten wordt! Natuurlijk ook alles met uw ceremoniemeester afspreken, zodat u zich kunt focussen op andere belangrijke zaken.

 

- Locatiebezoek

Voordat er een offerte wordt gemaakt, zal de locatie van uw feest worden bezocht (indien dit al niet tijdens het oriënterend gesprek is gebeurd).

Dit vinden wij belangrijk, omdat de akoestiek van ruimten sterk uiteen kan lopen. Ook zal er bij gebruikmaking van de drive-in show gekeken worden naar opbouwmogelijkheden en benodigde lichteffecten, om uw feest aan te kleden.

Om de geluidskwaliteit van uw evenement te waarborgen, wordt er ook ter plaatse gekeken naar de benodigde apparatuur en de reeds aanwezig stroomvoorzieningen. Een eetcafé met een plafond van 2.50 m hoog met een capaciteit van 150 personen heeft bijvoorbeeld minder sterke apparatuur nodig dan een feestzaal met een capaciteit van 500 personen. Maar bij zo'n laag plafond is het wellicht ook niet mogelijk om allerlei constructies op te bouwen. Laat ons u hierover adviseren, wij staan graag voor u klaar!

- Betaling en uitvoering

Nadat u de factuur heeft voldaan of een aanbetaling heeft gedaan, ontvangt u van ons uiteraard een betalingsbewijs. Wij onderhouden contact met u of uw ceremoniemeester, om ingeving te geven aan verzoeknummers of acts. Op het gebied van muziek hoeft u verder niets meer te regelen.  Toch zorgen wij dat wij zeven dagen in de week voor u te bereiken zijn, mocht u nog vragen, verzoeken of opmerkingen hebben.

Op het feest zelf bent u en/of uw ceremoniemeester ons aanspreekpunt. Wij zullen niet zomaar mensen laten inbreken op uw feest. Sketches en acts worden alleen in overleg met u en/of uw ceremoniemeester gedaan. Uw DJ voelt en leest zijn publiek en zal hierop zijn muziek aanpassen. Indien u tussendoor nog verzoeken heeft, dan staan wij daar zeker open voor! Alles voor u en uw partner..

..álles voor uw 'Wedding Vibes'!

- Oriënterend gesprek

Tijdens dit persoonlijk gesprek krijgt u de gelegenheid om uw specifieke wensen aan te geven. Er zal invulling worden gegeven aan uw wensen. Daarnaast worden de mogelijkheden besproken en kunnen wij u van advies voorzien. Er zal worden besproken waar en wanneer uw evenement zal plaatsvinden. Ook wordt er gevraagd hoeveel gasten u verwacht en wat er ongeveer mogelijk is aan de hand van uw budget. Er zijn altijd mogelijkheden om de pakketten die wij aanleveren te upgraden. Niets is te gek! Misschien wilt u wel een combinatie met live muziek zoals van een saxofonist? Of misschien wilt u juist rustige verlichting, in plaats van uitbundige effecten? Wij kunnen onze lichtcomputer op elke wens instellen!

U kunt ook per email vragen om een vrijblijvende offerte. Een oriënterend gesprek kan bij u thuis of op de feestlocatie plaatsvinden.

 

- Opmaak offerte

Aan de hand van het oriënterend gesprek en het locatiebezoek wordt er een vrijblijvende offerte opgemaakt. Uw wensen en onze afspraken krijgt u op papier of per email toegestuurd, zodat u zeker weet dat alles goed is begrepen door ons. In zeer uitzonderlijke gevallen zullen wij betaald parkeren doorberekenen naar u. Dit wordt van tevoren met u besproken.

Al onze prijzen zijn helder uitgewerkt in een keurige factuur. Zo zullen wij u nooit verassen met kosten achteraf.