De volgende veelgestelde vragen hebben met name betrekking op bruiloften. Wilt u meer weten omtrent andere feesten? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Welke muziek draait de DJ?

Wij hebben van elk genre muziek bij ons. Van tevoren kunt u met ons bespreken welke muziek u wilt horen. Of juist wat niet..

Weet u zelf niet welke muziek u wilt horen op het feest? Vraag ons om advies! Met onze ruime ervaring kunnen wij u prima adviseren.

Gebruiken jullie rookmachines?

Ja, wij nemen bij een drive-in show standaard een rookmachine mee. De rook zorgt voor een beter effect van de verlichting. Wij kunnen de hoeveelheid rook ook heel goed doseren en verspreiden, waardoor er een soort lichte mist ontstaat.

Vaak krijgen wij de vraag of de rook niet gevaarlijk is. De rookvloeistof die wij gebruiken is een vloeistof die vaak wordt gebruikt bij feesten, discotheken en theaterproducties. De rook is niet schadelijk voor de gezondheid.

Indien u niet wilt dat wij gebruik maken van een rookmachine, dan kunt u dit uiteraard aangeven. Houd er rekening mee dat niet bij elke locatie van de verhuurder een rookmachine mag worden gebruikt. Dit zoekt Vibes Music van tevoren voor u uit.

Hoe kunnen we jullie reserveren?

Nadat u contact met ons heeft opgenomen reserveren wij vrijblijvend en kosteloos een datum. U kunt dan binnen 14 dagen beslissen of u ons boekt of niet. (Contact opnemen)

Kunnen wij extra kosten verwachten nadat wij een offerte hebben ontvangen?

In zeer uitzonderlijke gevallen kan een locatie moeilijk toegankelijk zijn. Wij vervoeren zware en grote apparatuur. Het kan voorkomen dat wij dan moeten gebruikmaken van verhuismaterialen. Verder brengen wij eventuele parkeerkosten in rekening. Reiskosten worden berekend per kilometer vanaf 25 kilometer uit Rotterdam. De genoemde kosten worden vooraf met u besproken en in de offerte vermeld.

Waar moeten we rekening mee houden bij het kiezen van een zaal?

Wij adviseren u een zaal die niet te groot is, in verhouding de door u verwachte hoeveelheid gasten. Een kleinere zaal biedt vaak meer gezelligheid en het is dan uitnodigender om de dansvloer op te gaan. Bied uw gasten ook niet té veel zitgelegenheid, maar maak ook gebruik van statafels, zeker rondom de dansvloer. In een vrijblijvend, informatief gesprek kunnen wij u van meer tips en advies voorzien. Verder kan het zijn dat een locatie een geluidslimiet hanteert. Informeer hiernaar. Zo komt voorkomt u teleurstellingen. Ook is het raadzaam om te informeren of rookmachines gebruikt mogen worden.

Kunnen jullie samenwerken met een band of artiest?

Jazeker. De artiest(en) kunnen hun apparatuur aansluiten op onze installatie. Wij zullen echter nooit gebruikmaken van de apparatuur van een artiest, zodat wij niet afhankelijk hoeven te zijn van zijn of haar aanwezigheid.

Wat als er tussendoor mensen presentaties of sketches willen doen?

Wij zullen niet zomaar mensen laten inbreken op de planning van uw feest. Als er mensen zijn die een sketch of presentatie willen doen, zullen wij altijd eerst verwijzen naar u of uw ceremoniemeester. Wij adviseren om dit aan het begin van het feest te (laten) doen, bij voorkeur na de openingsdans.

Er zijn zoveel Dj's en Drive-in Shows, waar moeten we naar kijken?

Wij begrijpen het als u nog even verder wilt kijken naar wat andere bedrijven te bieden hebben.  Hoe dan ook, willen wij u het oprechte advies meegeven om kritisch te kijken naar de DJ of drive-in show die u wilt gaan inhuren. Het is niet altijd even makkelijk om de 'huis- tuin- en keuken-DJ's' te onderscheiden van de professionals. Een persoonlijk gesprek is hierom wel aan te raden. Wees zo brutaal om te vragen naar ervaring en muziekcollectie. Vraag ook wat de DJ zelf prettig vindt om te draaien. Of nog beter, vraag de DJ om een kleine demo!